mandag den 27. august 2012

"Nyt" værelse

På Idas værelse var der sneget sig nogle rodehoveder ind. De havde rodet så meget at det lignede Jerusalems ødelæggelse til sidst - nu er de skræmt væk!
Forleden gik Ida og jeg i krig med at bekæmpe rodehovederne. Jeg fortalte hende om mormor og morfars to sponsorbørn i Gambia og spurgte om vi skulle sortere i hendes legetøj og give det til dem, som hun ikke selv ville have mere. Jeg skal lige love for at hun var gavmild. Bamserne blev reduceret gevaldigt og alverdens andre godter røg i sækken. Frem dukkede Idas svømmebælte og hun siger "Mor, det er ikke en god ide at give dem et svømmebælte. De har jo ingen vand! Men til gengæld synes jeg vi skal give dem nogle skovle, så ikke de behøver bruge hænderne, når de skal grave efter vand". Hvor jeg dog elsker den lille prut!

Ida blev meget tilfreds med den nye indretning og hvor må det være fantastisk, at kunne ligge og kigge op på den smukke stjernehimmel gennem det store vindue fra den nye sengeplads!  







12 kommentarer:

Christina sagde ...

Det er så godt at få gjort og flot at din pige var med på din ide!!! Det ser hyggeligt ud :)

Unknown sagde ...

Smukt og hyggeligt ser det ud! ;)

Ditte sagde ...

Sikke et hyggeligt værelse :)

Libbie sagde ...

Fedt at se at andre også har værelser der ser sådan ud :)
Hvor fik I det fint! Sikke en smuk seng hun har.

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Uha en omgang, men et fint værelse kom der jo ud i den anden ende og så endda med ekstra god samvittighed. Godt gået :-)

Karina sagde ...

Hvor er det blevet fint!
Børns logiske fornuft kan man kun knus-elske, den er så herlig!
Vi har også lige ordnet Amalies værelse herhjemme i ferien (malet, ryddet op osv), 3 dage efter lignede det jerusalems ødelæggelse igen :o/ Men så'en skal det vist være ;o)

Julie sagde ...

Årh hvor hyggeligt!
Dejligt puttebillede

Louise sagde ...

Årh Wauw Camilla - det er rørende på rigtig mange planer. Knus

LeizyB sagde ...

Sød sød pige du har dig :o) Og lækkert værelse, det ser helt eventyragtigt ud når lyset er slukket :o)

Anonym sagde ...

Det er simpelthen blevet så fint!!! Kan godt lide at vinduet er skærmet af med sengen nu:)
Mega hyggeligt og god lærdom oveni hatten- ja oprydning er jo bare fantastisk!!!:)

Dyreglad-pige sagde ...

Nej, hvor er det da bare sødt(:
Og sikke et hyggeligt værelse hun har.

Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:
Du er ogsåvelkommen til at kigge forbi min anden give away, som kan findes i venstre side af min blog(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

billige brudekjoler sagde ...

Godt skabelon, jeg kan lide, mange tak.